۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک خواستار شد؛

لزوم حمایت دولت از تیم فوتبال شمس آذر

لزوم حمایت دولت از تیم فوتبال شمس آذر

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با تاکید بر لزوم حمایت دولت از تیم فوتبال شمس آذر، گفت: حوزه ورزشی در قزوین استعدادهای زیادی دارد که نیازمند حمایت های ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در در دیدار با احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: با اینکه استان قزوین در حوزه ورزش تیپ ۳ است ولی ۴ المپیکی داریم، در فوتبال شمس آذر در لیگ برتر و در فوتسال نیز کراپ الوند را در لیگ برتر داریم.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه ورزشی در قزوین استعدادهای زیادی دارد که نیازمند حمایت های ویژه است به خصوص در موضوع حمایت از ورزشکاران المپیکی، مدال آوران جهانی، تیم فوتبال لیگ برتری شمس آذر و همچنین توجه به ورزش های فوتسال، باستانی و والیبال قزوین از خواسته های مردم است.

آبنوش عنوان کرد: سالن ۶ هزار نفری ورزشی جنب استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان که مجری آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد (دیوارهای سکو انجام شده سقف سوله انجام شده) جهت تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که لازم است حمایت شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به کمبودهای استان قزوین در حوزه ورزشی عنوان کرد: سالن دو ومیدانی جنب سالن ۶ هزار نفری نیز با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد جهت تکمیل به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نواحی شهری اطراف قزوین مملو از ظرفیت جوانانی است که اگر امکانات لازم برای آنها تامین شود می توان شاهد درخشش استعدادهای قزوین در المپیک ۴ سال آینده بود به شرطی که برای مثال سالن ورزشی قدیم آباد قزوین با ۵۰ درصد پیشرفت که جهت افتتاح ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر حمایت از ورزش سنگ نوردی در قزوین اضافه کرد: سالن سنگنوردی نیز پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است که برای افتتاح و تکمیل دیواره سالن ۱۲ میلیارد اعتبار و سالن طبقاتی رزمی تختی نیز با ۷۰۰۰ مترمربع پیشرفت ۳۵ درصدی جهت افتتاح ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار فوری را می طلبد.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مشکلات حوزه جوانان اشاره کرد و خواستار صدور مجوزها برای بهره مندی از تسهیلات لازم در این خصوص شد.

وی در ادامه خواستار تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان های قزوین، آبیک و البرز شد و ادامه داد: سالن باستانی شریف آباد با ۴۵ درصد پیشرفت مورد نیاز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، سالن کمال آباد با پیشرفت ۳۵ درصد مورد نیاز ۱۷ میلیارد تومان اعتبار و استخر آبیک با پیشرفت ۶۰ درصد مورد نیاز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار را ازجمله مهم ترین پروژه‌های نیمه تمام در قزوین معرفی کرد.

کد خبر 6230903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha